تابلو بک لایت اولین بار در سال 2010 میلادی توسط دیوید کادول به عنوان پروژه دانشجویی در سمینار دانشگاه شفیلد ارائه شد.دیوید معتقد بود با پیدایش تابلو بک لایت تحول عظیمی در عرضه تبلیغات محیطی ایجاد می شود.پدر دیوید صاحب رستورانی در شهر لندن بود.دیوید چند تابلو بک لایت با عکس های چون غذا و فست فود در رستوران پدر نصب کرد و باعث متحیر شدن مشتریان گردید.
اولین مشتری دیوید،آنتونی بود که در همسایگی رستوران پدر،صاحب شرکت بزرگ آی تی بود.آنتونی چند تابلو بک لایت با سایزهای متوسط سفارش داد که عکس های از خدمات شرکت او را به معرض نمایش می گذاشت.آنتونی اعتقاد داشت وجود این تابلوها باعث گسترش دامنه فروش محصولات و خدمات او شده است.
مشتری بعدی دیوید،ویلیام برادر آنتونی بود او یک شرکت خودرو سازی داشت و تصمیم گرفت تمامی محصولات تولیدی شرکت خود را در تابلو بک لایت با سایزهای بسیار بزرگ در سراسر انگلستان تبلیغ کند.بعد از نصب تابلو بک لایت محصولات ویلیام ، کم کم مشتریان دیوید روز بروز بیشتر می شد و دیوید کارگاهی با مساحت 400 متر در لندن خریداری کرد تا پاسخگو نیاز مشتریان خود باشد.تابلو بک لایت یکی از محصولات تولیدی کارگاه دیوید می باشد او تابلو لایت باکس و دیگر تابلوهای تبلیغاتی را تولید می کند.
دیوید اکنون دارای 12 شعبه تولید و ساخت تابلو بک لایت در سراسر انگلستان است و شعبات در شهرهای مثل منچستر،شفیلد،گلاسکو،لیورپول،لیذر،کاردیف و....می باشد.
تابلو بک لایت در فرانسه
دیوید کادول بعد از راه اندازی شعبه های 12 گانه در انگلستان،5 شعبه دیگر در کشور فرانسه و در شهرهای نانت،مارسی،لیون،پاریس و سنت اتین افتتاح کرد.مردم فرانسه استقبال بسیار خوبی از تابلو بک لایت کردند به گونه ای که در ماه اول رکورد فروش تابلو بک لایت در سراسر اروپا شکسته شد و از مرز 85 میلیون دلار گذشت.
تابلو بک لایت اکنون به عنوان یک عنصر تبلیغاتی مهم در کشور فرانسه می باشد.مردم شهر پاریس تابلو بک لایت با سایز 100 در 70 را بیشتر از سایر سایزها سفارش داده بودند و علت آن را هماهنگ بودن با طول و عرض محیط مغازه یا دفتر خود بیان کردند.
افتتاح شعب در کشور بلژیک
سومین کشوری که دیوید برای معرفی و فروش این محصول انتخاب کرد کشور بلژیک بود که در چهار شهر بروژ،بروکسل،شرلروا،آنتروپ شعبات خود را افتتاح کرد.مردم بروژ بیشترین درخواست تابلو بک لایت را در بین 4 شهر بلژیک داشتند که این میزان در مقایسه با فروش تابلو بک لایت در فرانسه و انگلیس بسیار ناچیز بود.همسر کادول همیشه او را به خاطر راه اندازی شعبات بلژیک سرزنش می کرد اما دیوید معتقد بود که در معرفی محصولات خود از جمله تابلو بک لایت از هر فرصتی استفاده خواهد کرد و کسی که می خواهد آقای کسب و کار(بیزینس من) شود باید از تمامی خطرات و احتمالات استفاده کند و ترسی به دل راه ندهد.
همسر دیوید،خانم ماریا شفیلد است او دارای تحصیلات دکترا در رشته الکترونیک از دانشگاه بیرمنگام می باشد پدر ماریا یکی از پنج تاجر بزرگ انگلستان بوده و در راه اندازی شعبات تابلو بک لایت در کشورهای مختلف به ماریا و دیوید کمک شایانی کرده است.
نظر دنی شفیلد درباره تابلو بک لایت و راه اندازی آن در کشورهای اروپا مثبت بوده و او از این صنعت نوپا رضایت دارد و اعتقاد دارد که دیوید و ماریا به زودی می توانند به عنوان پدر و مادر تابلو بک لایت (پایه گذارها) در جهان شناخته شوند. دنی تا به امروز 120 میلیون دلار برای راه اندازی شعبات به دیوید کمک کرده و یقین دارد که در عرض چهار سال این سرمایه برای معرفی و راه اندازی تابلو بک لایت در اروپا هشت برابر سود دهی خواهد داشت و دیوید و همسرش هم می توانند به ده تاجر برتر انگلستان اضافه شوند.
تابلو بک لایت در قاره آسیا
برنامه ای که دیوید در سر دارد مشخص می کند سرمایه گذاری برای تابلو بک لایت در آسیا از کشور امارات و در سال ششم شروع کسب و کار او باشد او شهر دبی را برای شروع انتخاب کرده است.دیوید هزینه این محصول را در امارات 5 برابر اروپا تعیین کرده زیرا این صنعت در آسیا بسیار تازه کار است و مردم سرمایه دار دبی استقبال بی نظیری از تابلو بک لایت خواهند داشت.
دومین کشور آسیایی موجود در برنامه دیوید مالزی است زیرا او معتقد است به دلیل وجود کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور،این شهر دومین شعبه آسیایی تابلو بک لایت خواهد بود.برآورد تعداد کارمندان در شعبه کوالالامپور 43 نفر است و این تعداد براساس تجربیات دیوید انتخاب شده است،زیرا دیوید براساس جمعیت کشور مالزی این تعداد کارمند را برخواهد گزید.طبق برنامه دیوید،تابلو بک لایت با سایزهای 50 در 70،50 در 100، 60 در 90 ، 70 در 100 و 80 در 135 بیشترین طرفدار را در کشور مالزی و شهر کوالالامپور خواهد داشت.
پیشنهاد ماریا برای سومین کشور آسیایی،چین است زیرا این کشور پر جمعیت ترین کشور جهان است و مسلما این محصول می تواند صنعت درآمد زایی برای آنها باشد،برآورد ماریا ایجاد شعبه ای با 400 کارمند در شهر پکن است و اگر در سال اول میزان درآمد آنها از تولید تابلو بک لایت بیش از 8000 میلیون دلار باشد شعبه دوم را در کشور چین و شهر شانگهای راه اندازی خواهند کرد.اغلب فروش دیوید در اروپا از کشورهای صنعتی پر جمعیت بوده و میزان نرخ رشد فروش در آن کشورها و شهرها تبلیغات گسترده محیطی و شهری بوده است.بسیاری از تولید کنندگان در اروپا دیوید را پدر یا بنیان گذار تابلو بک لایت می نامند و توسعه این صنعت را مدیون دیوید کادول می دانند.
دیوید اکنون در حال استراحت در سواحل ونیز می باشد و کشور ایتالیا مقصد بعدی او برای سرمایه گذاری و افتتاح شعبه است. او به خانواده خود افتخار می کند که همواره حامی او بودند و ریاست بیش از نیمی از شعبات خود را به همسرش ماریا و پدر زنش دنی واگذار کرده است.دیوید به عادت مردم ایتالیا در گارانتی محصولات داناست و او بخشی را برای پشتیبانی از محصولات در نظر گرفته،تا مشکلات احتمالی در تولید،نصب و... را برای مردم ایتالیا به رایگان انجام دهند.مرکز پشتیبانی متمرکز نام تیم فنی دیوید در کشور ایتالیا می باشد که دارای 180 کارمند تکنسین با مدارک دانشگاهی متعبر با تجربه بالا و بازدهی بسیار زیاد در نظر گرفته خواهد شد.
مطالب مرتبط:
با اسکن نمودن کد بالا می توانید این صفحه را به اشتراک بگذارید
ارسال یک دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.
دیدگاه ها